Blog

Niyə biznesinizin veb saytına ehtiyacı var?

Bir çox analitik şirkətlər, axtarış sistemləri və digər xidmətlər İnternetdə istifadəçilərin daimi artımını göstərir. 2019-cu ilin yanvar məlumatlarına görə, Yer kürəsində təxminən 7,7 milyard insan yaşayır, 4,4 milyardı isə internetdən istifadə edir. Bu, ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 10% çoxdur. Hər gün istifadəçilər təxminən 6 saat 42 dəqiqə onlayn olurlar. Bütün bunlar gələcək artımdan və virtual reallığa keçiddən xəbər verir.

Bu gün şəbəkə sizə təkcə sosial şəbəkələrdə əylənməyə deyil, həm də paltar, çatdırılma ilə yemək və müxtəlif xidmətlər almağa imkan verir. Burada məhsulun keyfiyyəti, şirkətin xüsusiyyətləri və bütün davam edən promosyonlarla bağlı faydalı məlumatları asanlıqla tapa bilərsiniz. Hər gün insanların sayı və onların ehtiyacları artır ki, bu da onlarınbiznesiniz üçün vebsayt vasitəsilə tam şəkildə təmin edilməsini tələb edir.

Şirkət şəkli

Düzgün tərtib edilmiş və düşünülmüş veb sayt sizə şirkətin imicini yaxşılaşdırmağa və ya yaratmağa imkan verir. Gündəlik həyatda bir təşkilatın uğuru və keyfiyyəti ofisin olması, yerləşməsi, dizaynı və digər meyarlarla qiymətləndirilirsə, İnternetdə fərqli şəkildə formalaşır. Burada menecerin görünüşünü qiymətləndirmək və ya kiminlə məşğul olduğunuzu anlamaq üçün ofislə əlaqə saxlamaq mümkün deyil. Budur, prestijdən xəbər verən tamamilə fərqli mövqelər. Bura aşağıdakılar daxildir:

· Sayt mövcuddurmu və axtarış nəticələrində mövcuddurmu?
· Layihə axtarış sistemində açarla haradadır;
· Saytın sürəti, ehtiyacları ödəmək bacarığı;
· İnternetdə veb resurs və şirkət haqqında qeydlər.

İmicinizi təkmilləşdirmək üçün siz təkcə şirkət veb-saytı yaratmalı, həm də onu təbliğ etməli, yəni, üst sıralardadır, tez-tez xatırlanır və keyfiyyətli xidmət göstərir. Hər şey düzgün həyata keçirilərsə, imic böyüyəcək və bu, müştərilərin etibarına və çevrilməsinə təsir edəcək.

Biznesiniz üçün veb-saytın hazırlanması/yaradılması müvafiq təcrübəyə malik peşəkarlar tərəfindən həyata keçirilməlidir. Bununla belə, hər bir yaxşı veb-sayt aşağıdakı bölmələri həyata keçirməli və alətlərdən istifadə etməlidir.

Rəqəmsal kataloq

Kataloq müştəri ilə məhsul təchizatçısı arasında qarşılıqlı əlaqənin əsasını təşkil edir və bu, mal və xidmətlər üzrə əməkdaşlığı təşkil etməyə imkan verir. Məhsulların bütün model xətti, tam çeşid, burada yerləşməlidir ki, bu da alış üçün məlumat və ya əşyaları tez bir zamanda təqdim etməyə imkan verəcəkdir. Bu həm pərakəndə, həm də topdansatış bazarları üçün müvafiq komponentdir. Düzgün tərtib edilmiş kataloq sizə aşağıdakı üstünlükləri əldə etməyə imkan verir:

- Potensial müştəriləri məhsullar, onların xüsusiyyətləri və texniki xüsusiyyətləri ilə tanış etmək.
- Hər xırda təfərrüatı izah etmək məcburiyyətində qalmayan satıcılar və menecerlər üçün prosesləri sadələşdirin. Menecer vaxtaşırı nadir suallara cavab verməli və çatdırılmanın xüsusiyyətlərini aydınlaşdırmaq üçün zəng etməlidir.

Dizayn və görünüş

Düzgün seçilmiş dizayn və blokların, məqalələrin, kartların yaxşı dizaynı - bütün bunlar mal və ya xidmətlər sifariş etmək şansını artırır. Rəng sxemi, məhsullar üçün düzgün seçilmiş fotoşəkillər və s. daxil olmaqla, bütün nüansları düşünmək lazımdır. Bu, baxışların, hitlərin və ya digər hədəflənmiş hərəkətlərin sayından asılı olduğu sənətdir.

Daha çox məlumatlı olmaq üçün yalnız şəkillər əlavə etmək, xarici təqdimat üzərində işləmək deyil, həm də məhsul vahidlərinin təsvirini vermək lazımdır. Sonuncu, satınalmanın xüsusiyyətlərini və yerinə yetirilmə ehtiyacını anlamağa kömək edir. Bəzi şirkətlər dönüşümləri əhəmiyyətli dərəcədə artırmağa kömək edən heyrətamiz mətnlər yaradır.

Promosyonlar və endirimlər: vaxtında məlumat

Şirkətiniz üçün müasir vebsayt yalnız müvafiq məlumat təklif etməlidir. Stokda malların mövcudluğu, çatdırılma variantları, təsviri və xidmət şərtləri, həmçinin davam edən promosyonlar və endirimlər. Sonuncuya xüsusi diqqət yetirin, çünki bu, artan dönüşümün əla göstəricisidir. Siz mövcud təklifləri göstərən xüsusi bölmə yarada və onlayn mağazada hər bir satılan məhsul üçün endirimlər əlavə edə bilərsiniz.

Tez-tez verilən suallar

Şirkətiniz üçün peşəkar vebsaytın hazırlanması FAQ-nin formalaşdırılmasını tələb edir. Tipik olaraq, bu səhifə ən çox verilən suallara dair bütün vacib və faydalı məlumatları ehtiva edir. Çatdırılma ilə məhsulu necə sifariş etmək olar, endirimlər haqqında məlumat, ödənişlər - bütün bunları bu bölmədə yerləşdirmək olar.

Bu, menecerlərə diqqətini daha vacib vəzifələrə yönəltməyə kömək edir və müştəri zənglərə vaxt itirmədən hər şeyi öz başına başa düşməkdə daha rahat olacaq. Korporativ veb resursda və ya onlayn mağazada işləyərkən, bütün standart maddələr yazılmalıdır ki, bu da gələcəkdə vaxta əhəmiyyətli dərəcədə qənaət edəcəkdir.

Sayt işləyir - siz istirahət edin

Düzgün düzəldilmiş veb layihəsi gecə-gündüz işləyir, siz minimal iştirak tələb edirsiniz. Layihə gecə və gündüzdən asılı olmayaraq istifadəçiyə lazım olan hər şeyi təmin edə biləcək. Bir şəxsə görüş təyin etmək və ya bir şey sifariş etmək lazımdırsa, o, istənilən vaxt sorğu buraxa bilər. Səhər siz alınan məlumatları başa düşəcək və gələcək əməkdaşlıq üçün optimal formatı müəyyən edə biləcəksiniz.

Bloq

Bu gün hər bir şirkətdə belə bir bölmə var. Burada məhsul, onun xüsusiyyətləri, xüsusiyyətləri, rəqiblərlə müqayisəsi və s. haqqında faydalı məlumatlar toplanır. Bütün bunlarəlavə trafik gətirir, ziyarətçilər arasında potensial müştərilər də olacaq.

Əməliyyat nümunəsi olduqca sadədir: ziyarətçi müəyyən məlumat axtarır, axtarışa açar ifadəni daxil edir və onu veb saytınızda alır. Bundan əlavə, faydalı olduğu ortaya çıxsa, o, digər məlumatları oxuyacaq, məlumatları sosial şəbəkələrdə paylaşacaq və bülletenə abunə olacaq. Malları sifariş etmək şansı da var. Bütün bunlar dolayısı ilə görüntüyə təsir edir. Buna görə də, həqiqətən faydalı və maraqlı material yaratmalısınız.

Düzgün blog yazmaq üçün peşəkar şəkildə inkişaf etməlisiniz. Potensial müştəriyə məlumat dəstəyinə zəmanət vermək üçün xüsusiyyətləri və nüansları başa düşmək, xüsusi mənbələrdəki məlumatları oxumaq lazımdır. Biz öz təcrübəmizi, bu və ya digər problemi həll etməyin şəxsi yollarını unutmamalıyıq.

Xəbərlər

Belə bir bölmənin olması müştərilərə və ziyarətçilərə şirkətlərin nailiyyətləri, müəyyən yeniliklər və ya davam edən promosyonlar haqqında məlumat verməyə imkan verir. İstənilən müsbət hadisə imicinə təsir edir ki, bu da satış və performans parametrlərində əks olunur. Xəbər yazarkən mütləq foto və videolardan istifadə edin. Belə blokun olması əsas xəbər mediasında görünmək üçün bir fürsətdir.

Üstünlüklər

Rəqiblər arasında şirkəti müəyyən etməyə çalışın, güclü tərəflərinizi nümayiş etdirin. Sizin yüksək ixtisaslı kadrlarınız varmı? Müştəriyə bu barədə məlumat verin. Təxirə salınmış ödənişlə necə işləməyi bilirsinizsə və ya şərtlərlə bağlı sərfəli şərtlərlə əməkdaşlığa hazırsınızsa, o zaman burada qalmayın. kölgələri yoxlayın və müştərilərin dəstəyinə müraciət edin.Müştəriyə bu barədə məlumat verin. a>

Bu cür məlumatlar ciddi olmalı, heç bir gizli məna daşımamalı və bütün nüansları bir neçə sətirlə izah etməlidir. Əksər layihələrin verdiyi çoxlu vədlər vərəqini şişirtməyə ehtiyac yoxdur. Unutmayın ki, hətta menecer müştəri ilə danışanda belə, sonuncu yalnız 2 dəqiqə dinləyəcək. İstehlakçının bütün əsas sualları tez-tez verilən suallarda əks olunmalıdır. Bu, sizə əlverişli vaxtda əsas vəzifələrlə, o cümlədən üstünlüklərlə tanış olmağa imkan verəcək.

Üstünlüklər haqqında əsas səhifələr və ya xüsusi bloklar yazarkən onu daha maraqlı şəkildə təqdim etmək lazımdır. Vebsayt özünüzü ən yaxşı tərəfdən ifadə etmək fürsətidir. Ancaq başqa bir mövqeyi anlamaq lazımdır. Əgər gözləntilər yerinə yetirilməsə, müştərini həmişəlik itirəcəksən. Xidməti təqdim etməyə kömək edən və ya onu unikal edən əlavə xidmət haqqında məlumat verin. Çatdırılmaya təəccüblənməməlisiniz, o, layihələrin 90%-də mövcuddur.

Veb sayt üzərində işləyərkən məlumatı strukturlaşdırmaq vacibdir. Topdan alıcıları pərakəndə alıcılardan fərqləndirin, onların əsas motivləri və əməkdaşlıq ehtiyacları. Hər bir qrupun öz tanıtım və məlumat təqdimatı nüansları var. Hərtərəfli təhlil və sahə araşdırması aparın ki, bu da məlumatı seçib yerləşdirməyə imkan verəcək ki, istehlakçı dərhal naviqasiya edə bilsin və istədiyiniz nəticəni əldə edə bilsin.

Müştəriyə qayğı göstərməyin bu üsulu konversiyaya düzəlişlər etməyə imkan verir. Zaman və digər nüanslarda əks olunan menecerlərdən məsləhət tələb edən bir məlumat boşluğu yaranır. Nə qədər tez və asan müştəri əldə edə bilsəniz, bu sizin üçün bir o qədər sərfəli olar.

İnternet marketinq uğurun açarıdır

Xidmət və ya məhsul satan hər hansı bir şirkət öz məhsulunu düzgün şəkildə tanıtmalıdır. Bu məqsədlə məhsul vahidlərinin, şirkətin və bütövlükdə brendin ideal yerləşdirilməsinə imkan verən İnternet marketinqindən istifadə olunur. Bu gün hədəf auditoriyanı cəlb etməyə kömək edən çoxlu sayda alətlər yaradılmışdır. Buraya veb analitika, SEO, SMM, kontekstli reklam və daha çox şey daxildir.

Rəylər

Yüksək keyfiyyətli internet saytı sizə təkcə məhsullarla deyil, həm də keyfiyyəti ilə tanış olmağı təklif edir. Meyarlardan biri rəylərin və məhsul reytinqlərinin olmasıdır. Saytınızda nə qədər dürüst rəylər varsa, sizin üçün bir o qədər yaxşıdır. Etibarlılığın mallarla bağlı mənfi qeydlərlə belə daha çox olacağını başa düşmək vacibdir. Problemli rəy xidməti yaxşılaşdırmaq və ya peşəkar inkişaf haqqında düşünmək üçün bir səbəbdir.

Statistika

Saytın effektivliyi, fəaliyyəti, zəif tərəfləri və inkişaf imkanları statistika ilə müəyyən edilir. Bu gün veb-analitika üçün iki platforma mövcuddur: əsas xüsusiyyətləri qiymətləndirməyə kömək edən Google Analytics və Yandex.Metrica. Aşağı dönüşüm? Segmentasiya səhv aparıla bilər. Tipik olaraq, veb analitikada qiymətləndirmə üçün aşağıdakı xüsusiyyətlər mövcuddur:
- ziyarətçilər haqqında hesabatlar və qrafiklər;
- hər bir müştərinin fəaliyyəti və hərəkətləri;
- reklam kampaniyalarının effektivliyi;
- bazarın seqmentləşdirilməsi imkanı və daha çox.

Bu məlumatlar sizə strategiyanızı tənzimləməyə və müəyyən hərəkətlərlə bağlı düzgün və əsaslandırılmış qərarlar qəbul etməyə imkan verir.

Son söz

Veb-sayt universal vasitədir, onsuz müasir biznesi təsəvvür etmək mümkün deyil. Bu, yeni müştərilər əldə etməyə, bazarınızı genişləndirməyə və boş vaxtınız olan bir vəziyyət yaratmağa kömək edir. Bu məsələdə əsas məsələ hər şeyi açar təslim edəcək və gələcəkdə layihəni idarə edəcək düzgün veb studiyanı seçməkdir.

Kimlər bizimlə çalışır?

Müştərilərimiz