Bir çox analitik şirkətlər, axtarış sistemləri və
digər xidmətlər İnternetdə istifadəçilərin daimi artımını göstərir. 2019-cu
ilin yanvar məlumatlarına görə, Yer kürəsində təxminən 7,7 milyard insan
yaşayır, 4,4 milyardı isə internetdən istifadə edir. Bu, ötən ilin müvafiq
dövrü ilə müqayisədə 10% çoxdur. Hər gün istifadəçilər təxminən 6 saat 42 dəqiqə
onlayn olurlar. Bütün bunlar gələcək artımdan və virtual reallığa keçiddən xəbər
verir.
Bu gün şəbəkə
sizə təkcə sosial şəbəkələrdə əylənməyə deyil, həm də paltar, çatdırılma ilə
yemək və müxtəlif xidmətlər almağa imkan verir. Burada məhsulun keyfiyyəti,
şirkətin xüsusiyyətləri və bütün davam edən promosyonlarla bağlı faydalı məlumatları
asanlıqla tapa bilərsiniz. Hər gün insanların sayı və onların ehtiyacları artır
ki, bu da onlarınbiznesiniz üçün vebsayt vasitəsilə tam şəkildə təmin edilməsini
tələb edir.
Şirkət şəkli
Düzgün tərtib edilmiş və düşünülmüş veb sayt sizə
şirkətin imicini yaxşılaşdırmağa və ya yaratmağa imkan verir. Gündəlik həyatda
bir təşkilatın uğuru və keyfiyyəti ofisin olması, yerləşməsi, dizaynı və digər
meyarlarla qiymətləndirilirsə, İnternetdə fərqli şəkildə formalaşır. Burada
menecerin görünüşünü qiymətləndirmək və ya kiminlə məşğul olduğunuzu anlamaq
üçün ofislə əlaqə saxlamaq mümkün deyil. Budur, prestijdən xəbər verən tamamilə
fərqli mövqelər. Bura aşağıdakılar daxildir:
· Sayt mövcuddurmu və axtarış nəticələrində mövcuddurmu?
· Layihə axtarış sistemində açarla haradadır;
· Saytın sürəti, ehtiyacları ödəmək bacarığı;
· İnternetdə veb resurs və şirkət haqqında qeydlər.
İmicinizi təkmilləşdirmək üçün siz təkcə şirkət
veb-saytı yaratmalı, həm də onu təbliğ etməli, yəni, üst sıralardadır, tez-tez
xatırlanır və keyfiyyətli xidmət göstərir. Hər şey düzgün həyata keçirilərsə,
imic böyüyəcək və bu, müştərilərin etibarına və çevrilməsinə təsir edəcək.
Biznesiniz üçün veb-saytın hazırlanması/yaradılması
müvafiq təcrübəyə malik peşəkarlar tərəfindən həyata keçirilməlidir. Bununla
belə, hər bir yaxşı veb-sayt aşağıdakı bölmələri həyata keçirməli və alətlərdən
istifadə etməlidir.
Rəqəmsal kataloq
Kataloq müştəri ilə
məhsul təchizatçısı arasında qarşılıqlı əlaqənin əsasını təşkil edir və bu, mal
və xidmətlər üzrə əməkdaşlığı təşkil etməyə imkan verir. Məhsulların bütün
model xətti, tam çeşid, burada yerləşməlidir ki, bu da alış üçün məlumat və ya əşyaları
tez bir zamanda təqdim etməyə imkan verəcəkdir. Bu həm pərakəndə, həm də
topdansatış bazarları üçün müvafiq komponentdir. Düzgün tərtib edilmiş kataloq
sizə aşağıdakı üstünlükləri əldə etməyə imkan verir:
- Potensial müştəriləri məhsullar, onların xüsusiyyətləri
və texniki xüsusiyyətləri ilə tanış etmək.
- Hər xırda təfərrüatı izah etmək məcburiyyətində
qalmayan satıcılar və menecerlər üçün prosesləri sadələşdirin. Menecer
vaxtaşırı nadir suallara cavab verməli və çatdırılmanın xüsusiyyətlərini
aydınlaşdırmaq üçün zəng etməlidir.
Dizayn və görünüş
Düzgün seçilmiş dizayn və blokların, məqalələrin,
kartların yaxşı dizaynı - bütün bunlar mal və ya xidmətlər sifariş etmək
şansını artırır. Rəng sxemi, məhsullar üçün düzgün seçilmiş fotoşəkillər və s.
daxil olmaqla, bütün nüansları düşünmək lazımdır. Bu, baxışların, hitlərin və
ya digər hədəflənmiş hərəkətlərin sayından asılı olduğu sənətdir.
Daha çox məlumatlı olmaq üçün yalnız şəkillər əlavə
etmək, xarici təqdimat üzərində işləmək deyil, həm də məhsul vahidlərinin təsvirini
vermək lazımdır. Sonuncu, satınalmanın xüsusiyyətlərini və yerinə yetirilmə
ehtiyacını anlamağa kömək edir. Bəzi şirkətlər dönüşümləri əhəmiyyətli dərəcədə
artırmağa kömək edən heyrətamiz mətnlər yaradır.
Promosyonlar və endirimlər: vaxtında məlumat
Şirkətiniz üçün müasir vebsayt yalnız müvafiq məlumat
təklif etməlidir. Stokda malların mövcudluğu, çatdırılma variantları, təsviri və
xidmət şərtləri, həmçinin davam edən promosyonlar və endirimlər. Sonuncuya
xüsusi diqqət yetirin, çünki bu, artan dönüşümün əla göstəricisidir. Siz mövcud
təklifləri göstərən xüsusi bölmə yarada və onlayn mağazada hər bir satılan məhsul
üçün endirimlər əlavə edə bilərsiniz.
Tez-tez verilən suallar
Şirkətiniz üçün peşəkar vebsaytın hazırlanması
FAQ-nin formalaşdırılmasını tələb edir. Tipik olaraq, bu səhifə ən çox verilən
suallara dair bütün vacib və faydalı məlumatları ehtiva edir. Çatdırılma ilə məhsulu
necə sifariş etmək olar, endirimlər haqqında məlumat, ödənişlər - bütün bunları
bu bölmədə yerləşdirmək olar.
Bu, menecerlərə diqqətini daha vacib vəzifələrə yönəltməyə
kömək edir və müştəri zənglərə vaxt itirmədən hər şeyi öz başına başa düşməkdə
daha rahat olacaq. Korporativ veb resursda və ya onlayn mağazada işləyərkən,
bütün standart maddələr yazılmalıdır ki, bu da gələcəkdə vaxta əhəmiyyətli dərəcədə
qənaət edəcəkdir.
Sayt işləyir - siz istirahət edin
Düzgün düzəldilmiş veb layihəsi gecə-gündüz işləyir,
siz minimal iştirak tələb edirsiniz. Layihə gecə və gündüzdən asılı olmayaraq
istifadəçiyə lazım olan hər şeyi təmin edə biləcək. Bir şəxsə görüş təyin etmək
və ya bir şey sifariş etmək lazımdırsa, o, istənilən vaxt sorğu buraxa bilər. Səhər
siz alınan məlumatları başa düşəcək və gələcək əməkdaşlıq üçün optimal formatı
müəyyən edə biləcəksiniz.
Bloq
Bu gün hər bir şirkətdə belə bir bölmə var. Burada
məhsul, onun xüsusiyyətləri, xüsusiyyətləri, rəqiblərlə müqayisəsi və s.
haqqında faydalı məlumatlar toplanır. Bütün bunlarəlavə trafik gətirir, ziyarətçilər
arasında potensial müştərilər də olacaq.
Əməliyyat nümunəsi olduqca sadədir: ziyarətçi müəyyən
məlumat axtarır, axtarışa açar ifadəni daxil edir və onu veb saytınızda alır.
Bundan əlavə, faydalı olduğu ortaya çıxsa, o, digər məlumatları oxuyacaq, məlumatları
sosial şəbəkələrdə paylaşacaq və bülletenə abunə olacaq. Malları sifariş etmək
şansı da var. Bütün bunlar dolayısı ilə görüntüyə təsir edir. Buna görə də, həqiqətən
faydalı və maraqlı material yaratmalısınız.
Düzgün blog yazmaq üçün peşəkar şəkildə inkişaf etməlisiniz.
Potensial müştəriyə məlumat dəstəyinə zəmanət vermək üçün xüsusiyyətləri və
nüansları başa düşmək, xüsusi mənbələrdəki məlumatları oxumaq lazımdır. Biz öz
təcrübəmizi, bu və ya digər problemi həll etməyin şəxsi yollarını
unutmamalıyıq.
Xəbərlər
Belə bir bölmənin olması müştərilərə və ziyarətçilərə
şirkətlərin nailiyyətləri, müəyyən yeniliklər və ya davam edən promosyonlar
haqqında məlumat verməyə imkan verir. İstənilən müsbət hadisə imicinə təsir
edir ki, bu da satış və performans parametrlərində əks olunur. Xəbər yazarkən
mütləq foto və videolardan istifadə edin. Belə blokun olması əsas xəbər
mediasında görünmək üçün bir fürsətdir.
Üstünlüklər
Rəqiblər arasında şirkəti müəyyən etməyə çalışın,
güclü tərəflərinizi nümayiş etdirin. Sizin yüksək ixtisaslı kadrlarınız varmı?
Müştəriyə bu barədə məlumat verin. Təxirə salınmış ödənişlə necə işləməyi
bilirsinizsə və ya şərtlərlə bağlı sərfəli şərtlərlə əməkdaşlığa hazırsınızsa,
o zaman burada qalmayın. kölgələri yoxlayın və müştərilərin dəstəyinə müraciət
edin.Müştəriyə bu barədə məlumat verin. a>
Bu cür məlumatlar ciddi olmalı, heç bir gizli məna
daşımamalı və bütün nüansları bir neçə sətirlə izah etməlidir. Əksər layihələrin
verdiyi çoxlu vədlər vərəqini şişirtməyə ehtiyac yoxdur. Unutmayın ki, hətta
menecer müştəri ilə danışanda belə, sonuncu yalnız 2 dəqiqə dinləyəcək.
İstehlakçının bütün əsas sualları tez-tez verilən suallarda əks olunmalıdır.
Bu, sizə əlverişli vaxtda əsas vəzifələrlə, o cümlədən üstünlüklərlə tanış
olmağa imkan verəcək.
Üstünlüklər haqqında əsas səhifələr və ya xüsusi
bloklar yazarkən onu daha maraqlı şəkildə təqdim etmək lazımdır. Vebsayt
özünüzü ən yaxşı tərəfdən ifadə etmək fürsətidir. Ancaq başqa bir mövqeyi
anlamaq lazımdır. Əgər gözləntilər yerinə yetirilməsə, müştərini həmişəlik itirəcəksən.
Xidməti təqdim etməyə kömək edən və ya onu unikal edən əlavə xidmət haqqında məlumat
verin. Çatdırılmaya təəccüblənməməlisiniz, o, layihələrin 90%-də mövcuddur.
Veb sayt üzərində işləyərkən məlumatı
strukturlaşdırmaq vacibdir. Topdan alıcıları pərakəndə alıcılardan fərqləndirin,
onların əsas motivləri və əməkdaşlıq ehtiyacları. Hər bir qrupun öz tanıtım və
məlumat təqdimatı nüansları var. Hərtərəfli təhlil və sahə araşdırması aparın
ki, bu da məlumatı seçib yerləşdirməyə imkan verəcək ki, istehlakçı dərhal
naviqasiya edə bilsin və istədiyiniz nəticəni əldə edə bilsin.
Müştəriyə qayğı göstərməyin bu üsulu konversiyaya
düzəlişlər etməyə imkan verir. Zaman və digər nüanslarda əks olunan menecerlərdən
məsləhət tələb edən bir məlumat boşluğu yaranır. Nə qədər tez və asan müştəri əldə
edə bilsəniz, bu sizin üçün bir o qədər sərfəli olar.
İnternet marketinq uğurun açarıdır
Xidmət və ya məhsul satan hər hansı bir şirkət öz məhsulunu
düzgün şəkildə tanıtmalıdır. Bu məqsədlə məhsul vahidlərinin, şirkətin və
bütövlükdə brendin ideal yerləşdirilməsinə imkan verən İnternet marketinqindən
istifadə olunur. Bu gün hədəf auditoriyanı cəlb etməyə kömək edən çoxlu sayda
alətlər yaradılmışdır. Buraya veb analitika, SEO, SMM, kontekstli reklam və
daha çox şey daxildir.
Rəylər
Yüksək keyfiyyətli internet saytı sizə təkcə məhsullarla
deyil, həm də keyfiyyəti ilə tanış olmağı təklif edir. Meyarlardan biri rəylərin
və məhsul reytinqlərinin olmasıdır. Saytınızda nə qədər dürüst rəylər varsa,
sizin üçün bir o qədər yaxşıdır. Etibarlılığın mallarla bağlı mənfi qeydlərlə
belə daha çox olacağını başa düşmək vacibdir. Problemli rəy xidməti
yaxşılaşdırmaq və ya peşəkar inkişaf haqqında düşünmək üçün bir səbəbdir.
Statistika
Saytın effektivliyi, fəaliyyəti, zəif tərəfləri və
inkişaf imkanları statistika ilə müəyyən edilir. Bu gün veb-analitika üçün iki
platforma mövcuddur: əsas xüsusiyyətləri qiymətləndirməyə kömək edən Google
Analytics və Yandex.Metrica. Aşağı dönüşüm? Segmentasiya səhv aparıla bilər.
Tipik olaraq, veb analitikada qiymətləndirmə üçün aşağıdakı xüsusiyyətlər
mövcuddur:
- ziyarətçilər haqqında hesabatlar və qrafiklər;
- hər bir müştərinin fəaliyyəti və hərəkətləri;
- reklam kampaniyalarının effektivliyi;
- bazarın seqmentləşdirilməsi imkanı və daha çox.
Bu məlumatlar sizə strategiyanızı tənzimləməyə və
müəyyən hərəkətlərlə bağlı düzgün və əsaslandırılmış qərarlar qəbul etməyə
imkan verir.
Son söz
Veb-sayt universal vasitədir, onsuz müasir biznesi
təsəvvür etmək mümkün deyil. Bu, yeni müştərilər əldə etməyə, bazarınızı genişləndirməyə
və boş vaxtınız olan bir vəziyyət yaratmağa kömək edir. Bu məsələdə əsas məsələ
hər şeyi açar təslim edəcək və gələcəkdə layihəni idarə edəcək düzgün veb
studiyanı seçməkdir.