Riyazi olaraq çox sadədir: məhsulun alıcıları varsa –
satışlar mövcuddur, deməli mənfəət artır, iş inkişaf edir.
Məhsulun alıcıları yoxdursa – satışlar da yoxdur, bu halda isə gəlir də,
inkişaf üçün şərait də yoxdur. Ancaq təcrübə göstərir ki, müştəri sadəcə özü
gəlməyəcək. Müştərinin diqqətini cəlb etmək lazımdır – elə bir təklif vermək
ki, o, imtina edə bilməsin. Bunun üçün ilk növbədə müştərinin tələbatını
müəyyənləşdirmək lazımdır.
Müxtəlif fəaliyyət sahələrində rəqabət çox ciddi
səviyyədədir. Həmçinin, biznesinizi inkişaf etdirəcəyiniz bölgəyə də diqqət
yetirmək vacibdir. Bir tərəfdən bu yaxşıdır, çünki müştərilər seçim imkanına
malikdir. Digər tərəfdən, sahibkarlar hər bir müştəri üçün mübarizə aparmalı
olur ki, bu da maliyyə baxımından ciddi xərclər yaradır. Müştəri diqqətini cəlb
etmək üçün səmərəli və təsirli marketinq alətləri mövcuddur. Unutmayın ki, bu
metodların bir çoxu sahibkarlara məlumdur, lakin praktikada yenicə tətbiq olunmağa
başlayan yeni metodlar da mövcuddur. Bu yazıda müştəriləri cəlb etməyin ən
təsirli 35 üsulundan ibarət siyahı tərtib etdik.
Metodların təsnifatı
Müştəriləri cəlb etməyin metodları üç kateqoriyaya
bölünür: aktiv, passiv və kombinə edilmiş.
Daha çox loyallığı olan müştəri kütləsini cəlb etmək üçün müxtəlif metodların
kompleks şəkildə tətbiqi ən yaxşı nəticəni verir.
1. Aktiv metodlar
Aktiv metodlar marketinq menecerlərinin və satıcıların
məhsuldar fəaliyyətini nəzərdə tutur. Əsas məqsəd – hədəf auditoriyasını
genişləndirməkdir. Bu məqsədə çatmaq üçün:
Nəticə birbaşa olaraq satıcının təcrübəsindən və
motivasiyasından asılıdır. Müəssisələr adətən satış şöbəsinin əməkdaşlarına
xüsusi tələblər irəli sürür. Onlar xüsusi kurslardan keçir, video materiallarla
öyrədilir, xidmətlərin və məhsulların xüsusiyyətlərini və üstünlüklərini
öyrənir, müştəri etirazları ilə işləməyi bacarır, müxtəlif motivasiya
proqramlarında, konfranslarda və marketinq üzrə təlimlərdə iştirak edir.
2. Passiv metodlar
Hədəf auditoriyanı genişləndirmək üçün passiv metodlardan
da istifadə olunur. Bu metodlar satıcıların birbaşa iştirakı olmadan həyata
keçirilir. Söhbət burada reklamdan və internet-marketinqdən gedir. Bu
kateqoriyaya aşağıdakı alətlər daxildir:
3. Kombinə edilmiş metodlar
Ən yaxşı nəticələr aktiv və passiv metodların birgə
istifadəsi ilə əldə olunur. Satıcılar və internet-marketinq metodları fərqli
şəkildə işləyir. Müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək vacibdir ki,
bu da menecerlərdən asılıdır. Eyni zamanda, məhsulunuzu internetdə
populyarlaşdırmaq da vacibdir, çünki müştərilərin əksəriyyəti məlumat axtarmağa
buradan başlayır.
Müştəri bazasını
genişləndirmək üçün 35 təsirli üsul
Aşağıda müştəri bazanızı genişləndirmək üçün istifadə edilə
biləcək ən təsirli üsulları təqdim edirik. Bu üsullardan düzgün istifadə satış
və ya xidmətlərinizi artırmağa zəmanət verəcəkdir. Metod seçərkən fəaliyyət
sahəsi, satış həcmi, reklam üçün ayrılan büdcə, hədəf auditoriyasının
xüsusiyyətləri (yaş, status, maraqlar və s.) nəzərə alınmalıdır.
1. Reklam – özünüzü
tanıtmağın ənənəvi yolu
Reklam müştəriləri cəlb etmək üçün ənənəvi və geniş
yayılmış metoddur. Şirkətlər tez-tez KİV-də reklam yerləşdirir. Radio, TV,
qəzetlər və jurnallar vasitəsilə reklam müştəri cəlb etməkdə effektiv olur.
İnternet isə məhsul və xidmətlərinizi irəlilətmək üçün ən məhsuldar kanaldır.
Buraya SEO, kontekst reklam, sosial şəbəkələrdə (Facebook, Instagram və s.)
reklam, e-poçt göndərişləri daxildir.
2. Effektiv ünsiyyətin
qurulması
Hədəf auditoriyası ilə düzgün qurulmuş ünsiyyət şirkətin
müştərilərinə nə qədər önəm verdiyini göstərir. Bloglar, tematik qruplar,
forumlar və e-poçt göndərişləri vasitəsilə müştərilərlə əlaqə saxlayın.
3. Endirimlər və
hədiyyələr
Endirimlər müştəri cəlb etməkdə ən təsirli üsullardan
biridir. Müştərilər tez-tez məhsulun qiymətinə diqqət yetirirlər. Əgər
məhsulunuzun qiyməti rəqiblərdən aşağı olarsa, müştəri bazasını genişləndirmək
şansınız artır.
Bu siyahını daha da genişləndirə və digər üsulları müştəri bazanızı artırmaq üçün tətbiq edə bilərsiniz. Hər bir metodun effektivliyini ölçmək üçün onun tətbiqinə diqqət yetirin və müştəri cəlb etmək üçün doğru strategiyaları seçin.