Blog

Müştərilərin Cəlb Edilməsi: 35 Effektiv və Sınaqdan Keçmiş Yanaşma

Riyazi olaraq çox sadədir: məhsulun alıcıları varsa – satışlar mövcuddur, deməli mənfəət artır, iş inkişaf edir.
Məhsulun alıcıları yoxdursa – satışlar da yoxdur, bu halda isə gəlir də, inkişaf üçün şərait də yoxdur. Ancaq təcrübə göstərir ki, müştəri sadəcə özü gəlməyəcək. Müştərinin diqqətini cəlb etmək lazımdır – elə bir təklif vermək ki, o, imtina edə bilməsin. Bunun üçün ilk növbədə müştərinin tələbatını müəyyənləşdirmək lazımdır.

Müxtəlif fəaliyyət sahələrində rəqabət çox ciddi səviyyədədir. Həmçinin, biznesinizi inkişaf etdirəcəyiniz bölgəyə də diqqət yetirmək vacibdir. Bir tərəfdən bu yaxşıdır, çünki müştərilər seçim imkanına malikdir. Digər tərəfdən, sahibkarlar hər bir müştəri üçün mübarizə aparmalı olur ki, bu da maliyyə baxımından ciddi xərclər yaradır. Müştəri diqqətini cəlb etmək üçün səmərəli və təsirli marketinq alətləri mövcuddur. Unutmayın ki, bu metodların bir çoxu sahibkarlara məlumdur, lakin praktikada yenicə tətbiq olunmağa başlayan yeni metodlar da mövcuddur. Bu yazıda müştəriləri cəlb etməyin ən təsirli 35 üsulundan ibarət siyahı tərtib etdik.

Metodların təsnifatı

Müştəriləri cəlb etməyin metodları üç kateqoriyaya bölünür: aktivpassiv və kombinə edilmiş. Daha çox loyallığı olan müştəri kütləsini cəlb etmək üçün müxtəlif metodların kompleks şəkildə tətbiqi ən yaxşı nəticəni verir.

1. Aktiv metodlar

Aktiv metodlar marketinq menecerlərinin və satıcıların məhsuldar fəaliyyətini nəzərdə tutur. Əsas məqsəd – hədəf auditoriyasını genişləndirməkdir. Bu məqsədə çatmaq üçün:

  • müştəri bazası yaratmaq;
  • müştərilər üçün unikal kommersiya təklifini hazırlamaq;
  • müştərilərə zənglər təşkil etmək;
  • şirkət, məhsul və ya xidmətlər haqqında məlumatları müştərilərə göndərmək lazımdır.

Nəticə birbaşa olaraq satıcının təcrübəsindən və motivasiyasından asılıdır. Müəssisələr adətən satış şöbəsinin əməkdaşlarına xüsusi tələblər irəli sürür. Onlar xüsusi kurslardan keçir, video materiallarla öyrədilir, xidmətlərin və məhsulların xüsusiyyətlərini və üstünlüklərini öyrənir, müştəri etirazları ilə işləməyi bacarır, müxtəlif motivasiya proqramlarında, konfranslarda və marketinq üzrə təlimlərdə iştirak edir.

2. Passiv metodlar

Hədəf auditoriyanı genişləndirmək üçün passiv metodlardan da istifadə olunur. Bu metodlar satıcıların birbaşa iştirakı olmadan həyata keçirilir. Söhbət burada reklamdan və internet-marketinqdən gedir. Bu kateqoriyaya aşağıdakı alətlər daxildir:

  • kontekst reklam (direkt);
  • hədəflənmiş reklam;
  • mobil reklam.

3. Kombinə edilmiş metodlar

Ən yaxşı nəticələr aktiv və passiv metodların birgə istifadəsi ilə əldə olunur. Satıcılar və internet-marketinq metodları fərqli şəkildə işləyir. Müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək vacibdir ki, bu da menecerlərdən asılıdır. Eyni zamanda, məhsulunuzu internetdə populyarlaşdırmaq da vacibdir, çünki müştərilərin əksəriyyəti məlumat axtarmağa buradan başlayır.

Müştəri bazasını genişləndirmək üçün 35 təsirli üsul

Aşağıda müştəri bazanızı genişləndirmək üçün istifadə edilə biləcək ən təsirli üsulları təqdim edirik. Bu üsullardan düzgün istifadə satış və ya xidmətlərinizi artırmağa zəmanət verəcəkdir. Metod seçərkən fəaliyyət sahəsi, satış həcmi, reklam üçün ayrılan büdcə, hədəf auditoriyasının xüsusiyyətləri (yaş, status, maraqlar və s.) nəzərə alınmalıdır.

1. Reklam – özünüzü tanıtmağın ənənəvi yolu

Reklam müştəriləri cəlb etmək üçün ənənəvi və geniş yayılmış metoddur. Şirkətlər tez-tez KİV-də reklam yerləşdirir. Radio, TV, qəzetlər və jurnallar vasitəsilə reklam müştəri cəlb etməkdə effektiv olur. İnternet isə məhsul və xidmətlərinizi irəlilətmək üçün ən məhsuldar kanaldır. Buraya SEO, kontekst reklam, sosial şəbəkələrdə (Facebook, Instagram və s.) reklam, e-poçt göndərişləri daxildir.

2. Effektiv ünsiyyətin qurulması

Hədəf auditoriyası ilə düzgün qurulmuş ünsiyyət şirkətin müştərilərinə nə qədər önəm verdiyini göstərir. Bloglar, tematik qruplar, forumlar və e-poçt göndərişləri vasitəsilə müştərilərlə əlaqə saxlayın.

3. Endirimlər və hədiyyələr

Endirimlər müştəri cəlb etməkdə ən təsirli üsullardan biridir. Müştərilər tez-tez məhsulun qiymətinə diqqət yetirirlər. Əgər məhsulunuzun qiyməti rəqiblərdən aşağı olarsa, müştəri bazasını genişləndirmək şansınız artır.

Bu siyahını daha da genişləndirə və digər üsulları müştəri bazanızı artırmaq üçün tətbiq edə bilərsiniz. Hər bir metodun effektivliyini ölçmək üçün onun tətbiqinə diqqət yetirin və müştəri cəlb etmək üçün doğru strategiyaları seçin.

Kimlər bizimlə çalışır?

Müştərilərimiz