Blog

Korporativ veb-saytın hazırlanması texniki spesifikasiyalarla başlayır

Korporativ veb-saytın vəzifələri və məqsədləri

İnternetdə tematik diqqət, dizayn və məqsədlə fərqlənən çoxlu sayda müxtəlif saytlar var. Hər bir təşkilatın qlobal şəbəkədə öz internet saytı var. Onun köməyi ilə şirkətlərin imkanları genişlənir. Ancaq yalnız korporativ veb-saytın məqsədləri düzgün tərtib edildikdə özünü doğruldur. Şirkətimizin mütəxəssisləri biznesə səriştəli yanaşmaya və yüksək keyfiyyətli işə zəmanət verirlər.

Bu nədir

Bu veb səhifənin nə olduğu haqqında ondan çox fikir var. Ancaq ən çox aşağıdakı şərh istifadə olunur: korporativ veb-sayt İnternet adlanan qlobal şəbəkədə məşhur veb resurs növüdür. Bu, bir çox yeni funksiyalar əldə etməyə imkan verir:

  1. təşkilatın imicinin yaxşılaşdırılması;
  2. insanları alış-verişə cəlb etmək;
  3. məhsul satışının sərhədlərinin artırılması;
  4. birbaşa satışa şərait yaratmaq.

Bu resurs çoxfunksiyalıdır. Onun köməyi ilə siz aktiv şəkildə məlumat dərc edə və məhsulları reklam edə bilərsiniz. Əgər qurumun artıq öz oflayn biznesi varsa, o zamankorporativ vebsayt xarici dünya ilə qarşılıqlı əlaqə üçün cavabdeh olan kanallar təqdim edir.

Bu, şirkətin bir növ vizit kartı, güclü marketinq vasitəsidir. İnternetdə və korporativ şəbəkədə həyata keçirilə bilər.

Hədəflər və məqsədlər haqqında

Müəssisə səhifəsinin bir çox məqsədləri var və bir sıra vəzifələri yerinə yetirə bilər. Onu inkişaf etdirərkən başa düşmək lazımdır ki, bu, şirkətin rəsmi imicidir. Əksər hallarda məhz buna görə bir çox insan şirkətlə əməkdaşlıq etmək qərarına gəlir.

Korporativ veb-saytın əsas məqsədi ziyarətçilərə qurum, onun işi, təklif olunan məhsul və xidmətlər haqqında məlumat ötürməkdir. Ümumiyyətlə, mütəxəssislər aşağıdakı vəzifələri müəyyənləşdirirlər:


  1. Hesabat məlumatları. Bu, müştərilərin gözündə şirkətin nüfuzuna müsbət təsir edir və təşkilatın işini və fəaliyyətini aydınlaşdırır. 
  2. Reputasiyanı qorumaq üçün formalaşdırmaq və həvəsləndirmək. Əsas tələblər: vizual stimulların olmaması, məlumatların etibarlılığı, ziyarətçilərə diqqət. Resursun üslubu da vacibdir. Buna görə də müəyyən tələblərə cavab verməlidir:
  3. Şirkətin adı;
  4. loqo;
  5. markalı rəngləmə;
  6. şirkət şüarı;
  7. markalı modullar;
  8. orijinal şrift.
  9. Müştəri dəstəyi. Qurumun müsbət imicinin yaradılmasında uğur qazanmaq üçün ziyarətçilərin dəstəyinə diqqət yetirmək lazımdır. Üstəlik, o, yüksək ixtisaslı olmalıdır. Buraya mütəxəssislərlə məsləhətləşmələr, rəy formaları və ərizə doldurarkən lazımi məlumatların alınması daxildir.
  10. Şirkət məhsullarının təşviqi. Korporativ vebsaytın yaradılması sizə satış bazarının sərhədlərini dəyişdirmək, təşkilatın təqdim etdiyi mal və xidmətləri aktiv şəkildə tanıtmaq üçün alət əldə etməyə imkan verir. Tanıtım, PR şirkətləri. Müştəriləri müxtəlif müsabiqələr, promosyonlar və uduşlar cəlb edir. Bütün bunlar brend şüurunu artırır.
  11. Əldə edilmiş məlumatların toplanması və qiymətləndirilməsi. Korporativ saytdan istifadə edərək məhsullarla maraqlanan insanlardan məlumat toplamaq mümkündür. Onun təhlili məhsul satışının səviyyəsinin yüksəldilməsini, müştərilər üçün rahat şəraitin yaradılmasını, xidmətin yaxşılaşdırılmasını təmin edir.

Saytın Xüsusiyyətləri

Azərbaycanda veb saytın inkişafı sadə məsələ deyil. Axı, bu, yalnız gözəl və parlaq bir şəkil yaratmaq deyil. Bu, biznesə inteqrasiya olunmuş yanaşma tələb edən bütöv bir sıra tapşırıqlardır.

Korporativ saytın xüsusiyyətləri:

  1. fərdi plana uyğun fərqli dizayn;
  2. vizual mürəkkəblik (qrafiklərin bolluğu, flash animasiya);
  3. texniki xüsusiyyətlər (əlavə funksiyalar, fərdi modulların yaradılması);
  4. məlumat məzmunu (unikal mətnlər, fotoşəkillər, video fayllar);
  5. sadə nəzarət;
  6. mümkün veb saytın təşviqi üçün səhifənin optimallaşdırılması.

Biz peşəkar veb sayt təklif edirik.

MİB Solution 5 ildən artıq təcrübəsi olan yüksək ixtisaslı mütəxəssislər komandası var.

Azərbaycanda korporativ vebsayt sifariş etmək üçün vebsaytda sorğu buraxın. Sifarişin təfərrüatlarını dəqiqləşdirmək üçün menecer mütləq sizinlə əlaqə saxlayacaqdır. Siz həmçinin telefonla (studiyanın iş saatları ərzində) xidmətlər üçün formanı doldura bilərsiniz. Ətraflı məlumat əldə etmək üçün internet saytında yerləşdirilən qurumun nümayəndəsi ilə telefonla əlaqə saxlayın.

Kimlər bizimlə çalışır?

Müştərilərimiz