Şirkətinizin diqqətdən kənarda qalmamasını təmin etmək üçün onun haqqında məlumatları ən azı populyar xidmətlərdə yerləşdirməlisiniz. Özünüzü potensial müştərinin yerinə qoyun. Lazım olan təşkilat və ya şirkəti tapmaq üçün dərhal İnternetə müraciət etməli olacaqsınız.
Razılaşın, əksər hallarda mövcud ehtiyaclarımızla kimə müraciət edəcəyimizi bilmirik. Buna əvvəlcədən diqqət yetirməsəniz, hədəf auditoriyanız sizə deyil, rəqiblərinizə müraciət edəcək.
Bu
mərhələdə veb sayt yaratmağı planlaşdırmırsınızsa və biznesinizi özünüz inkişaf
etdirmək istəyirsinizsə, onlayn kataloqlardan başlamalısınız. Veb saytdan fərqli
olaraq, siz xidmətlərin tam spektrini qeydiyyatdan keçirə bilməyəcəksiniz, eyni
zamanda siz də kənarda qalmayacaqsınız.
Qeydiyyata
başlamazdan əvvəl şirkət haqqında mümkün qədər çox məlumat toplamaq lazımdır.
Sizin vəzifəniz böyük ixtisaslaşdırılmış xidmətlərdə lazımi məlumatları təmin
etməklə istifadəçi üçün tapşırığı mümkün qədər sadələşdirməkdir.
Bu
yazıda İnternetdə şirkəti necə göstərməklə bağlı əsas məlumatları topladıq.
Sizinlə
necə əlaqə saxlamaq olar?
Başlamaq
üçün yaxşı yer adətən vizit kartlarında çap olunan əsas məlumatdır: şirkət adı,
ünvan, vebsayt və/və ya sosial media, telefon nömrəsi, e-poçt və iş saatları.
Bu məlumatların köməyi ilə sizinlə əlaqə saxlamaq asan olacaq.
Sən
nə edirsən və ya nə təklif edirsən?
Şirkətin
təsviri onun fəaliyyətinin mahiyyətini və rəqiblərlə müqayisədə əsas üstünlüklərini
tam əks etdirməlidir. Promosyonlar və endirimlər haqqında məlumat göstərə bilərsiniz,
lakin onunla çox yükləməyin - tanışlıq üçün bir neçə maddə kifayət edəcəkdir.
Müştəri
nə istəyir?
Rəqiblərinizin
hansı sözlər dəstində tapıldığına diqqət yetirməyə və bu məlumatı xidmətə
götürməyə dəyər. Axtarış sorğularının təhlili bu işdə sizə kömək edəcək:
Yandex-dən Wordstat xidməti və ya Google-dan AdWords. Şirkətin təsvirində
potensial müştərilərin axtarış zamanı ən çox istifadə etdikləri əsas ifadələr
olmalıdır.
Nəyə
diqqət etməlisiniz?
Xüsusilə
əsas şəkil üçün düzgün fotoşəkil seçmək eyni dərəcədə vacibdir. Bir qayda
olaraq, bunun üçün bir loqo istifadə olunur. Fotoşəkillərə qənaət etməyin - gözəl
panorama yalnız təşkilatı daha tez tapmağa kömək etməyəcək, həm də yaxşı təəssürat
yaratmağa kömək edəcəkdir.
Bütün
onlayn kataloqlarda təcili qeydiyyatdan keçmək lazım deyil. Biz sizin üçün ən
populyar olanları resursun siyahısını tərtib etdik:
https://yandex.az/maps/
https://www.google.az/maps
https://2gis.az/
https://gomap.az/
Xülasə
olaraq qeyd etmək istərdim ki, onlayn kataloqlarda yerləşdirmə şirkətinizin
tanınmasını xeyli artıracaq. Əsas odur ki, bunu mütəxəssislərin köməyi olmadan
özünüz edə bilərsiniz. Özünüz haqqında bütün lazımi məlumatları təqdim edə biləcəyiniz
sosial şəbəkələri də unutma. Profilinizi mümkün qədər ətraflı şəkildə doldurun:
fotoşəkillər/videolar və rəylər əlavə edin. Beləliklə, potensial müştərinin
şirkətinizlə maraqlanma şansını əhəmiyyətli dərəcədə artıra bilərsiniz. Rəylər
və onları necə əldə etmək barədə daha çox məlumat üçün aşağıdakı məqaləni
oxuyun.