Bir çox biznes sahibləri B2B sektorunda onlayn
satış imkanları ilə maraqlanır. Təşkilat onlayn bazara ağıllı şəkildə daxil
olarsa, gəlirlərini əhəmiyyətli dərəcədə artırmaq və müştəri bazasını genişləndirməklə
yanaşı, maksimum satış səviyyəsinə nail ola bilər.
B2B seqmentinin əsas fəaliyyəti hüquqi şəxslərə, dilerlərə xidmət və malların satışıdır. Bu halda məhsullar yenidən satılır, yəni
kommersiya məqsədləri üçün istifadə olunur. Bu yazıda bu fəaliyyət sahəsində
onlayn mağaza yaratmağın nə dərəcədə məqsədəuyğun olduğunu müzakirə edəcəyik.
Onlayn bazarlardan istifadənin üstünlükləri
İnternetdə müxtəlif növ müəssisə və şirkətlərlə müqayisədə istehlakçının ehtiyac duyduğu şeyi tapmaq daha asandır. Məhsulların İnternetdə təqdim olunması, pula qənaət etməklə (həm istehlakçılar, həm də özünüz üçün) yanaşı əməliyyatın tamamlanma vaxtını əhəmiyyətli dərəcədə azaltmağa imkan verir.
B2B məhsullarını satmaq üçün onlayn mağaza
yaratmağın səbəbləri:
- Satış həcminin artması.
- Həm ölkəmizdə, həm də xaricdə yeni bazarların və
regionların inkişafı.
- Menecerlərin iş yükünü azaltmaqla yanaşı onların səmərəliliyinin
artırılması. Onlayn müraciətləri emal etmək daha asan və daha sürətlidir.
Onların əksəriyyəti avtomatlaşdırılmış sistem tərəfindən nəzərə alınır ki, bu
da nəinki vaxta qənaət edəcək, həm də işçilərin sayını azaldacaq.
- Diler şəbəkəsinin genişləndirilməsi.
- İstehlakçılarla qarşılıqlı əlaqə. İnternetdə müştərilərin
maraqlarını nəzərə almaq və onlayn trendlərə uyğunlaşmaq üçün çoxlu məlumat
var.
- Biznesin inkişafı. İnternetdə həm potensial müştəriləri,
həm də potensial investorları və tərəfdaşları tapmaq asandır.
Onlayn mağaza B2B sektorunda fəaliyyət göstərən
şirkətlərə bir çox üstünlüklər təqdim edir. Bu cür layihələrin həyata keçirilməsinin
əsas aspektlərini müzakirə edək.
B2B sektorunda onlayn mağaza, onun xüsusiyyətləri nələrdir
İstehlakçı kimi şirkətə yönəldilmiş ticarətin
inkişafı, minimum vaxt ərzində öz bəhrəsini verəcək perspektivli
investisiyadır. Bir layihə hazırlayarkən, pərakəndə satış sahəsində fəaliyyət
göstərən onlayn mağazaların xarakterik xüsusiyyətlərinə diqqət yetirməyə dəyər.
- Xidmətlər və məhsullar sadələşdirilmiş təsvirə
ehtiyac duyur. Alıcılar almağı planlaşdırdıqları məhsul haqqında artıq ilkin rəy
formalaşdırıblar.
- Qiymət siyahısı və müqavilənin şərtləri fərdi
xarakter daşıyır. Emissiyanın qiyməti satış həcmi, müştərilərin sayı, gələcəkdə
perspektivli qarşılıqlı əlaqələr, o cümlədən digər amillərlə müəyyən edilir.
- Bank köçürməsi ilə ödəmə imkanı - bu funksiya məcburidir
və onlayn mağazada olmalıdır.
- Hər bir müştəriyə nəzarət edən menecer təyin edilməlidir.
Bu, satış prosesinin bütün mərhələlərində qarşılıqlı əlaqəni xeyli
asanlaşdırır.
- Debitor borclarının daimi monitorinqi.
- Öz çatdırılma xidmətiniz varsa, mallar anbarlara və
pərakəndə satış məntəqələrinə daşınacaq.
- Təsvirə uyğun gəlməyən qüsurlu, keyfiyyətsiz mallar
üçün etibarlı geri qaytarma sxeminin mövcudluğu.
Bir onlayn mağaza layihəsi bacarıqlı şəkildə
inkişaf etdirilərsə, gələcəkdə malların pərakəndə satışı və B2B satış sektoru
üçün uyğunlaşdırıla bilər.
Kimə müraciət etməli, onlayn mağazada nə sifariş
etməli
Harada onlayn mağaza sifariş etmək B2B sektorundan
olan şirkəti müvafiq məhsulla təmin etmək. Şübhəsiz ki, peşəkar veb
studiyasının xidmətlərindən istifadə etməlisiniz. Məsuliyyətli ustalar müştərilərin
istəklərini həyata keçirirlər. İdeyanın həyata keçirilməsi minimal vaxt tələb
edir, bütün tələblər və istəklər tam şəkildə həyata keçirilir. Görülən işlərin
dəyəri fərdi olaraq müəyyən edilir. Bu sahədə hər kəsə uğurlar.