Blog

İnternetdə şirkəti necə tanıtmaq olar?

Şirkətinizin diqqətdən kənarda qalmamasını təmin etmək üçün onun haqqında məlumatları ən azı populyar xidmətlərdə yerləşdirməlisiniz. Özünüzü potensial müştərinin yerinə qoyun. Lazım olan təşkilat və ya şirkəti tapmaq üçün dərhal İnternetə müraciət etməli olacaqsınız.

Razılaşın, əksər hallarda mövcud ehtiyaclarımızla kimə müraciət edəcəyimizi bilmirik. Buna əvvəlcədən diqqət yetirməsəniz, hədəf auditoriyanız sizə deyil, rəqiblərinizə müraciət edəcək.

Bu mərhələdə veb sayt yaratmağı planlaşdırmırsınızsa və biznesinizi özünüz inkişaf etdirmək istəyirsinizsə, onlayn kataloqlardan başlamalısınız. Veb saytdan fərqli olaraq, siz xidmətlərin tam spektrini qeydiyyatdan keçirə bilməyəcəksiniz, eyni zamanda siz də kənarda qalmayacaqsınız.

Qeydiyyata başlamazdan əvvəl şirkət haqqında mümkün qədər çox məlumat toplamaq lazımdır. Sizin vəzifəniz böyük ixtisaslaşdırılmış xidmətlərdə lazımi məlumatları təmin etməklə istifadəçi üçün tapşırığı mümkün qədər sadələşdirməkdir.

Bu yazıda İnternetdə şirkəti necə göstərməklə bağlı əsas məlumatları topladıq.

Sizinlə necə əlaqə saxlamaq olar?

Başlamaq üçün yaxşı yer adətən vizit kartlarında çap olunan əsas məlumatdır: şirkət adı, ünvan, vebsayt və/və ya sosial media, telefon nömrəsi, e-poçt və iş saatları. Bu məlumatların köməyi ilə sizinlə əlaqə saxlamaq asan olacaq.

Sən nə edirsən və ya nə təklif edirsən?

Şirkətin təsviri onun fəaliyyətinin mahiyyətini və rəqiblərlə müqayisədə əsas üstünlüklərini tam əks etdirməlidir. Promosyonlar və endirimlər haqqında məlumat göstərə bilərsiniz, lakin onunla çox yükləməyin - tanışlıq üçün bir neçə maddə kifayət edəcəkdir.

Müştəri nə istəyir?

Rəqiblərinizin hansı sözlər dəstində tapıldığına diqqət yetirməyə və bu məlumatı xidmətə götürməyə dəyər. Axtarış sorğularının təhlili bu işdə sizə kömək edəcək: Yandex-dən Wordstat xidməti və ya Google-dan AdWords. Şirkətin təsvirində potensial müştərilərin axtarış zamanı ən çox istifadə etdikləri əsas ifadələr olmalıdır.

Nəyə diqqət etməlisiniz?

Xüsusilə əsas şəkil üçün düzgün fotoşəkil seçmək eyni dərəcədə vacibdir. Bir qayda olaraq, bunun üçün bir loqo istifadə olunur. Fotoşəkillərə qənaət etməyin - gözəl panorama yalnız təşkilatı daha tez tapmağa kömək etməyəcək, həm də yaxşı təəssürat yaratmağa kömək edəcəkdir.

Bütün onlayn kataloqlarda təcili qeydiyyatdan keçmək lazım deyil. Biz sizin üçün ən populyar olanları resursun siyahısını tərtib etdik:

https://yandex.az/maps/

https://www.google.az/maps

https://2gis.az/

https://gomap.az/

Xülasə olaraq qeyd etmək istərdim ki, onlayn kataloqlarda yerləşdirmə şirkətinizin tanınmasını xeyli artıracaq. Əsas odur ki, bunu mütəxəssislərin köməyi olmadan özünüz edə bilərsiniz. Özünüz haqqında bütün lazımi məlumatları təqdim edə biləcəyiniz sosial şəbəkələri də unutma. Profilinizi mümkün qədər ətraflı şəkildə doldurun: fotoşəkillər/videolar və rəylər əlavə edin. Beləliklə, potensial müştərinin şirkətinizlə maraqlanma şansını əhəmiyyətli dərəcədə artıra bilərsiniz. Rəylər və onları necə əldə etmək barədə daha çox məlumat üçün aşağıdakı məqaləni oxuyun.

Kimlər bizimlə çalışır?

Müştərilərimiz